Forældresamarbejde

I Trolde- og Hyldemosen ser vi det som værdifuldt, at indgå i et tæt samarbejde med jer forældre om jeres barn. Vi har stor respekt for, at I forældre er eksperter på lige præcis eget barn og er barnets tætteste relation og at vi som professionelle har pædagogisk viden og kendskab til barnet i fællesskabets rammer og at vi indgår i en professionel relation til jeres barn. Det bliver derfor særlig betydningsfuldt med et tæt samarbejde, hvor flest mulige perspektiver indgår, så vi kan skabe de bedste forudsætninger for, at understøtte jeres barns trivsel, læring og udvikling.

Vi er af en forståelse af, at I som forældre og vi som professionelle, har et fælles ansvar for et godt samarbejde omkring barnets læring, trivsel og udvikling.